DIENSTEN
THE WILD MUSE
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
het verloop
Kennismaking
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar.
Voorbereiding
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar.
The Big Day!
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar.
Styling
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
VANAF €2.980 (INCL. BTW)
- Kennismakingsgesprek
- Locatiebezoek (2x)
- Vaste opvolgmeetings (3x)
- Mailcontact voor vragen / besprekingen
- Zoektocht naar stylingmaterialen
- Budget beheer
- Contact met leveranciers
- Opstellen moodboard
- Uitwerken draaiboek
- Aankleding trouwdag (Ceremonie | Receptie | (Diner) Tafels | Algemene aankleding)
- Coördinatie afbouw van jullie trouwdag (Afvalbeheer stylingmaterialen)
Planning & Styling
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
VANAF €3.650 (INCL. BTW)
- Kennismakingsgesprek
- Locatiebezoek (2x)
- Vaste opvolgmeetings (3x)
- Mailcontact voor vragen / besprekingen
- Timemanagement + personal timeline
- Zoektocht naar leveranciers + stylingmaterialen
- Budget beheer
- Contact met leveranciers
- Opstellen moodboard
- Uitwerken draaiboek
- Coördinatie opbouw + aankleding trouwdag (Ceremonie | Receptie | (Diner) Tafels | Algemene aankleding)
- Coördinatie tijdens jullie trouwdag (Centraal aanspreekpunt voor leveranciers, externe partners en gasten & crisismanagement)
- Coördinatie afbouw van jullie trouwdag (Afvalbeheer stylingmaterialen)
Events
Een intiem event in gedachten zoals volgende: originele aanzoeken, gezellige verlovingsfeesten, sfeervolle vrijgezellenfeesten, knusse (huwelijks)verjaardagen, verrukkelijke picknicks en andere intieme momenten?
Zowel voor de planning als styling staan wij jullie graag bij.
Afhankelijk van het type feest, wordt er steeds een offerte op maat uitgewerkt. In onderstaande opsomming vind je alvast het minimum pakket dat bij elk event wordt gehanteerd.
- 1 vaste meeting voor ontwerp moodboard
- 1 video call
- Locatiebezoek 1x
- Interne communicatie via WhatsApp en mail
- Zoektocht naar leveranciers/materialen
- Opmaak moodboard
- Opbouw (eigen) stylingmateriaal
- Afbouw (eigen) stylingmateriaal